ПРАВИЛА ГРИ AKIT QUIZ*

*даний список є основою правил і може мати певні зміни або уточнення протягом етапу визначення кількості команд

Участь у грі

Для участі у грі потрібно пройти попередню реєстрацію (завершується за 3 робочі дні до початку гри), вказавши назву команди, капітана (контактну особу) і розмір своєї команди. У випадку, якщо команда пропустила попередню реєстрацію і приміщення не може вмістити всіх бажаючих - пріоритет надається командам, які були попередньо зареєстровані.

Перед початком гри починається реєстрація команд (зазвичай за 10-15хв до початку гри). Всім роздаються бланки для запису назви команди і списку учасників, для реєстрації від команди достатньо хоча б 1 представника.

У деяких іграх може бути конкурс на вгадування загальної кількості балів команд з окремим спецпризом (про наявність конкурсу і призу ведучий оголошує при реєстрації). В цьому випадку на бланку реєстрації кожному учаснику потрібно вказати свій прогноз. Для прикладу, якщо присутні 10 команд і ведучий озвучує, що максимально команда може набрати по 10 балів у 6 раундах, тоді одна команда має максимум у 60 балів, а всі разом - 600; тоді, якщо по результатах гри всі команди набрали разом 480 балів - переможцем прогнозу стає учасник, чиє число в бланку реєстрації було найближчим до даного.

По завершенні реєстрації починається сама гра. З цього моменту починають діяти застереження, описані нижче у цих правилах.

Команди

Кількість учасників в команді під час гри може складати від 3 до 6 людей. Всі команди грають одночасно за окремими столами.

Запитання

Гра складається з 6 раундів по 6-10 запитань (кількість запитань та раундів може варіюватися). Запитання кожного раунду стосуються певної, озвученої ведучим, теми. Ігрові запитання можуть бути різноманітними: один із раундів присвячений новинам у сфері ІТ, один – раунд з фото/картинками, ще один – музичний раунд тощо.

Відповіді

Відповіді на запитання кожного окремого раунду записуються учасниками на одному бланку. Для відповіді на кожне запитання раунду надається до 30 секунд. Після зачитування всіх запитань раунду ведучий може повторити окремі запитання за запитом команд, та надає 1-2 хвилини на остаточний запис усіх відповідей. Після цього бланк здається організаторам. Після здачі бланків усіма командами ведучий оголошує правильні відповіді. За кожну правильну відповідь команда отримує по 1 ігровому очку.

Застереження.

Протягом усієї гри, окрім великої перерви, на столах у команд чи у руках гравців заборонено тримати засоби зв’язку (мобільні телефони, планшети, ноутбуки тощо).

Гравець може використовувати засіб зв’язку лише у випадку, коли він покинув стіл команди (в цьому разі гравець має право повернутися за стіл лише після здачі командою бланку з відповідями на поточний раунд).

Гравець, який покинув стіл команди або запізнився на раунд, має право сісти за стіл лише після здачі командою бланку з відповідями на поточний раунд.

За порушення вищевказаних застережень ігрові очки команди, отримані в поточному раунді, можуть бути анульовані.

Переможець

Переможець визначається за максимальною кількістю ігрових очок, набраних у всіх раундах. Результати команд оголошуються лише після перерви та останнього з раундів.